085 – 016 016 1   info@mobilox.nl

Administratie

Onder het menu-item Adminstratie kunt u verschillende administrative documenten maken en beheren, te weten:

  • Klanten
  • Offertes
  • Koopovereenkomsten
  • Facturen
  • Inkoopverklaringen

In het tabblad 'Klanten' heeft u een overzicht van uw klanten. U kunt boven aan de pagina zelf nieuwe klanten toevoegen. Klanten die u hier heeft toegevoegd kunt u later weer oproepen bij het maken van de documenten.

Onder het kopje 'Inkoopverklaring' kunt u een nieuwe inkoopverklaring aanmaken door het klikken op de knop 'Toevoegen' rechts bovenaan de pagina. U kunt een bestaande klant selecteren die u heeft toegevoegd bij het kopje 'Klanten' of u maakt een nieuwe aan en vult alle bijbehorende gegevens in. In het volgende scherm vult de gegevens van het voertuig in en drukt op 'Opslaan'.

Onder de kopjes 'Offertes', 'Overeenkomsten' en 'Facturen' vindt u een overzicht van de bijbehorende documenten. U kunt hier geen nieuwe documenten aanmaken, dit doet u in het tabblad 'Administratie' van het voertuig zelf, lees het betreffende artikel daar over op deze pagina