085 – 016 016 1   info@mobilox.nl

Administratie

Met Mobilox beheer je eenvoudig je klanten en administratieve documenten zoals facturen en offertes.

Onder het menu-item Administratie kan je verschillende administratieve documenten maken en beheren, te weten:

  • Klanten
  • Offertes
  • Koopovereenkomsten
  • Facturen
  • Creditfacturen
  • Inkoopverklaringen

In het tabblad 'Klanten' heb je een overzicht van jouw klanten. Je kan boven aan de pagina zelf nieuwe klanten toevoegen. Klanten die je hier hebt toegevoegd kan je later weer oproepen bij het maken van de documenten.

Onder het kopje 'Inkoopverklaring' kan je een nieuwe inkoopverklaring aanmaken door te klikken op de knop 'Toevoegen' rechts bovenaan de pagina. Je kan een bestaande klant selecteren die je hebt toegevoegd bij het kopje 'Klanten' of je maakt een nieuwe aan en vult alle bijbehorende gegevens in. In het volgende scherm vul je de gegevens van het voertuig in en drukt op 'Opslaan'.

Onder de kopjes 'Offertes', 'Overeenkomsten', 'Facturen' en 'Creditfacturen' vind je een overzicht van de bijbehorende documenten.

Je kunt de documenten ook rechtstreeks bij een voertuig aanmaken waarbij de gegevens van het betreffende voertuig meteen op het document staan. Hoe je dat doet lees je op deze pagina